(Android/iOS) Cooking Crush - kookspelletjes cheat code onbeperkt kristallen
Mar 1, 2022 0:05:32 GMT -7
Post by puavasometi on Mar 1, 2022 0:05:32 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Crush - kookspelletjes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Crush - kookspelletjes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Crush - kookspelletjes 2022 version ▞▞▞
Ik hou echt van het spel, maar level 40 is echt moeilijk
Het maakt niet uit hoeveel geld je verdient in het 1e restaurant, ze nemen alles behalve 1k om je tweede restaurant te starten. In welke wereld is dat geen DIEFSTAL... Ik heb ze een e-mail gestuurd om hen te vragen of het een fout of een fout in het spel was en ze antwoordden nee, het was geen fout maar de spelregels, dus tenzij je het niet doet' vind je het niet erg om je geld GESTOLEN te krijgen, ga verder
Leuk en spel
Leuk spel, in het 2e spel wil de sla niet op het broodje kom dus niet verder
Niet in staat om edelstenen in spaarvarken te kopen
Helaas begin ik het een 2-sterren te geven..Ik gebruikte om edelstenen te kopen, maar nu betaal je er zoveel voor nadat je het spel hebt geüpgraded...
Geweldige graphics, eenvoudig spel en toch uitdagend. Veel manieren om edelstenen en boosts te verdienen!
Goed spel Het zou beter zijn als je niet meer geld hoefde te verdienen voor elk nieuw kookrestaurant. Op die manier zouden de upgrades gemakkelijk toegankelijk zijn. Deze upgrades zijn te duur. En het geld van de grond af verdienen voor elk restaurant duurt veel te lang.
Cooking Crush: gioco di cucina Arcade xnza
Interessant spel inderdaad, bedankt voor de update. Ik hou van dit spel en zal er van blijven houden
Leuk en haalbaar.
Ik heb er echt van genoten, ik heb 3 sterren gegeven omdat ik niet van genoten heb, maar niet zo veel laat me het spelen en spelen zodat ik er dol op zal zijn.... Als de tijd zou komen, wie weet zal ik op een dag 5 sterren beoordelen ..
Zei om verbinding te maken met Facebook om diamanten te krijgen, het maakte verbinding, maar gaf me nooit de diamanten. Ik speelde, ziek in bed, urenlang, deed een heleboel upgrades, slaagde voor een aantal niveaus, DAN, wanneer het spel wordt afgesloten, brengt het me terug naar de tutorial en al mijn tijd en vooruitgang is GEGEVEN...
Beste spel ooit
In het begin vind ik het spel zo leuk..maar dit is niet goed om naar 6 of 7 toevoegingen voortdurend te kijken om de ingrediënten bij te werken. het is zo geïrriteerd. Als we updaten met het geld en de diamanten.. waarom is de update dan zo laat... en wat is het nut van de update na 9 uur als ons level eerder eindigt.? Ik ga het spel nu verwijderen.. alleen vanwege deze onzin
Cooking Crush - بازی آشپزی آرکید fqwb
Geweldige graphics, maar het verveelt snel. Het duurt te lang om geld te verdienen voor upgrades, aangezien valuta niet universeel is voor alle restaurants.
Geweldig spel en leuk ga zo door 👍😊
PK XD - Play with your Friends Adventure rlps
Ik ben pas net begonnen met spelen, maar de graphics zijn erg prettig en ik hou van het hoge tempo van het spel.
Leuk spel. Sommige levels zijn moeilijk, maar het is weergegeven en heel mooi weergegeven.
Elke speeltijd stop., Zoooo veel erid mijn baby, plz apdeed het spel
Deze game is verschrikkelijk, hij loopt altijd vast en het slechte is dat ik er niet eens op heb kunnen spelen omdat mijn telefoon (Leona) vastliep.
Het is goed, maar niet zo vanwege het geluid dat niet goed afgaat
Leuk en makkelijk om te spelen
Leuk, ontspannen genieten. Geweldig leuk
Goed spel, maar ik kan geen sla op een broodje leggen, dus ik kan niet verder komen
UPDATE VAN 4.14.20...(3.23.21) Als u uw apparaat terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen, zeg dan #BuhBye tegen uw huidige status! Ze helpen je uiteindelijk om het te vinden MAAR... ADIOS GEMS & GELD VERDIEND! Ik had bijna 2700 edelstenen, maar verrassend genoeg was alles BEHALVE mijn edelstenen hersteld en kreeg ik te horen dat ze me "compenseerden" door #me 400 edelstenen te geven! 🤨🙄 #UninstalledForever
Het is een goed spel, maar ik kan niet naar het volgende niveau. Hoewel ik in de eerste fase alle sterren en sleutels kreeg, heb ik de volgende stap gedownload, maar deze gaat niet open. Wees alsjeblieft verantwoordelijk. Bedankt.
Je hebt bijna exact hetzelfde icoon gemaakt als goede pizza geweldige pizza (wat een geweldig spel is), zelfs de "nieuwe" op de hoek is hetzelfde. Bedenk alsjeblieft je eigen icoon en neem niet de ideeën van anderen over. Ik heb het spel toch geprobeerd, maar ik kan mijn apparatuur niet eens upgraden. Edit: moest meer levels spelen tot de knop eindelijk verscheen. Laat de man je misschien niet vertellen dat je moet upgraden als de stomme knop er niet eens is!
Slechtste app gaat niet door, slechts 5 dagen zijn voorbij en nu verwijder ik deze app en geef ik hierin ook een negatieve markering zonder diamanten, je kunt niet voor een ander niveau gaan. een app dat is het
Ik hou van dit spel zo verslavend en de nieuwe upgrade ons zoals 3D. ik raad aan
Ik geef het een 4 omdat het een beetje vroeg in het spel is om hoger te beoordelen, het is een goed spel met een goed tempo, er verschijnen geen opdringerige advertenties op elk niveau, je bekijkt ze als je wilt, zal opnieuw beoordelen naarmate ik dieper in de spel
Leuk om te doen
Er is een grote blokkade in dit spel, zodra ypu de soep heeft geüpgraded, heeft het een probleem dat je maar één soep kunt serveren, zelfs als je een upgrade hebt uitgevoerd naar 2 soepen, vandaar dat klanten vertrekken omdat je in staat bent om aan meer vraag te voldoen. Je hebt vastgehouden aan een niveau vanwege een glitch. Vreselijke technische storing!
Soep bevriest in deli en karakters overlappen elkaar in ijssalon.
leuk spel
Heel leuk spel zit in level 2 alle 10 de levens gespeeld moet nog 10 sleutels vinden voor ander restaurant te kunnen maar heb alles gespeeld hoe ga ik nu verder en krijg geen diamanten meer mijn bank zit vol hoe maak ik die leeg
Niet veel anders dan de heerlijke wereld van Gamehouse, alleen hun game heeft een verhaallijn, deze game niet.
WTH!! IK BEGON NET MET DEZE SPEL EN BETAALDE ENKELE $ EN HET KIJKEN VAN ADVERTENTIES VOOR MUNTEN VOOR UPGRADES IS VERLOREN EN DAN VERDIEN IK GEEN MUNTEN, DUS KAN IK UPGRADEN DAT MIJ VERLIES EN MIJN EDELSTENEN DIE IK VERDIEN, GAAN IN EEN SPAARVARKEN DIE IK MOET KOPEN! !! MAAK JE EEN GRAPJE! DIT ZUIGT! IK HOU VAN DIT SPEL!
🥰🥰
Ik vind het erg leuk om dit spel te spelen, het is leuk en een goede manier om tijd te doden
Leuke ontspanning
Ik zou dit spel leven als de overloop van de diamanten rechtstreeks naar het spel zou gaan en niet naar het varkentje. Ik heb zojuist de app verwijderd, het is frustrerend, geen extra spel om meer munten te krijgen. Enige optie is kopen.
Ging naar het 3e of 4e niveau, kan niet verder gaan, moet munten en diamanten kopen om de frisdrankautomaat te upgraden. Zonder dat kom je niet verder. en aan het begin van het spel blijft de man die opduikt het spel onderbreken om te laten zien waar je wat moet doen, en je aanspoort om te verliezen, want wanneer je probeert verder te gaan, is er een vertraging
Pas begonnen maar lijkt een leuk spel. Nu hopen dat het zonder aankopen ook te spelen is.
Heel leuk
Cooking Crush - cooking games Arcade qnzu
De boter voor wentelteefjes op niveau 7 werkt niet meer, als je erop tikt om eten aan de klant te geven, bevriest het en verdwijnt het. U kunt de bestelling van de klant niet voltooien
Uiterst leuk betaalbaar, verdrietig als de niveaus op zijn, hoop dat er nieuwe blijven komen FUNTASTISCH
Hield van dit spel tot het 3e niveau. Het wordt ongelooflijk moeilijk om elk niveau te halen zonder grote $$ uit te geven om naar het volgende niveau te gaan. Jammer, want het was leuk totdat het te moeilijk werd. Jammer voor ontwikkelaars omdat ze niet naar feedback luisteren en niet repareren.
Leuk spel
Goed spel maar nu loopt het steeds vast.. De kat bestelt niet steeds maar staat daar met een vlinder..😀
Ik hou van het spel. Ik vind het ook leuk dat je etappes kunt winnen zonder in-app-aankopen te doen. Toen ik bij Canadese lekkernijen kwam, weigerde het 1e niveau te openen. ik zit vast
Cooking Crush - 玩烹饪游戏和时间管理游戏 街機 qax